CrossFit

Hela helgen har gått i riktig CrossFit anda. Igår hade vår gamla box CrossFit Göta en nationaldagstävling för deras medlemmar. Eftersom min fina starka vän Terre deltog så var det ju en självklarhet att åka dit och heja på henne.Så grymt stolt över dig, det gjorde du bra! 

Sen åkte jag och Marie hem och bakade massvis med bullar för att ta med på vårt egna 1-års jubileum på Vagnhallen idag. Detta firades med en teamtävling i boxen med Sveriges största hjärta. 

Mikael och Peter kom på 4:e plats med med lagnamnet Säffle - en kôpp kaffe. De krigade in i det sista!
Riktigt bra jobbat genom hela dagen hela vägen fram till final. 

Jag har en sån tur att ha dessa personer omkring mig som jag har på Vagnhallen. CrossFit har gett mig möjlighet att få träffa så mycket härliga människor.Och så mycket starka kvinnor på en och samma plats! De får mig vilja lyfta mer, hoppa, klättra och svinga högre.

Jag och Marie skötte markservicen med försäljningen i caféet och fotografering under dagen. Har inte lyft en vikt men är helt slut! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback