Halmstad Throwdown

Förra helgen var vi iväg för att Mikael skulle tävla i Halmstad Throwdown (Crossfittävling). Var inte riktigt lika nervöst som första gången men minst lika spännande! Det gick bra och Mikael kom på plats 13 av 28 tävlande vilket han var nöjd med. Han kämpade på något otroligt i allafall och jag var lycklig att det inte var jag som sprang runt nere på golvet. 

Det var tre deltävlingar i olika klasser. Här kom Mikael tvåa i sitt heat och jag var helt hes efteråt av all påhejande! 
Själv kämpade jag på fast på mitt egna sätt : ) 

Jättekul att få komma iväg med alla boxkamrater och få kolla på Crossfit en hel helg. Dessutom bodde vi på hotell vilket nästan var det bästa av allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback