Hallå!!?

Är ni kvar där ute?! Om ni inte är det så förstår jag er. Vilken lång paus med ingenting! 

Men nu är det 2015 och mitt sug att skriva igen kom smygandes tillbaka. Detta året kommer att bli händelserikt så det vore ju synd att inte få det dokumenterat på bloggen.

Just nu är mitt huvud bara fyllt med en sak och det är det här: 

Mikael fick en resa till NEW YORK i 30 års present från mig och familj! Han ville egenligen ha ett PS (Playstation) men vad har jag för nytta av det?! 

New York i maj kommer däremot väl till pass ; ) 

Kommentarer
Mikael säger:

Ska vi vara noga så va det ett Xbox one. :)

2015-02-09 | 10:10:53
Cicci säger:

Vilken himla tur att jag inte köpte det då : )

2015-02-09 | 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback