Mellandagar

Jul är över och de där supermysiga mellandagarna är här. De har spenderas med planer, fix och trix inför vår lilla nyårstripp, mellandagsrea (självklart) och en kortis till Värmland. 

Men mest så har den nog spenderats på Vagnhallen. Men wodar som Mikael knåpat ihop för att kroppen ska få jobba och röra på sig även fast allt annat har julledigt. Nu får man tid att hänga lite mer och göra det man tycker är roligt till skillnad från övrig tid på året då det lätt finns en vardagshet kring träningen. 

Jag känner mig stark och fylld med en gnutta självförtroende. Tror att den där luciatävlingen precis vad jag behövde. Ett bevis på att jag kanske inte är starkas men jag kan trots allt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback