Crossfit och Galenpanna

Nu kanske ni fick höga förväntningar på min helg som varit och trodde att jag varit med om spektakulära saker. 

Men ibland är det enkelhet som gör det. Vaknade upp i lördags och var ganska sliten. Hade tjuvkikat på lördagspasset men eftersom det verkade så väldigt jobbigt så hade jag avbokat mig kvällen innan. Men så gör man inte riktigt inom Crossfit och då det dåliga samvetet gnagde så hoppade vi i bilen och åkte till Vagnhallen ändå. 
Passet var tufft men jätteroligt! Vi körde team och jag parade ihop mig med en kille som komplementerade mig perfekt. Det inte jag kunde, det kunde han så vi kunde ta oss genom! 

Sen åkte vi hem till Tess och Jimmy för grill och spelkväll. Årets första grillade hamburgare satt fint innan vi drog igång lite Galenpanna. Svårt men roligt och lite knivigt när man sätter ett helg gäng tävlingsmänniskor runt samma bord. 
Ni ser ju hur jag vinner! 

Söndag var vi bara hemma och planerade vår New York resa. Härlig helg! 
Börjar bli många fik, restauranger och takbarer som ska hinnas med på 5 dagar i New York i maj : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback