Upp, upp, upp!

Enda sedan jag började på Göta har jag önskat kunna lyfta mig själv. Att kunna göra en pull up. Ett mål jag burit med mig länge men där jag inte riktigt nått hela vägen fram. Kan vara för att jag mest har det som mål men inte jobbar så hårt som jag borde för att nå dit. 

Inför dagens pass var jag inte jättetaggad men det blev till sist en härlig kväll. Nu tror ni att jag ska skriva att jag äntligen kom med hakan över stången av egen kraft men det gjorde jag inte. Men det var nära, det finns där i kroppen och nu fanimig ska den sitta där innan sommaren. 

Allt klaffade idag och jag kände att jag hade bra teknik. Med riktigt ömma händer går jag och lägger mig lite närmre min första! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback