Vad händer?

Lusten till att skriva finns inte riktigt därav anledningen till att det fortfarande är Fredagsord in på nästa vecka tisdag

Funderingarna går till om cicciochstockholm kanske är en lite för trött blogg just nu och behöver en paus. Samtidigt som jag stundtals vill ha den kvar och vet att jag har några få där ute som fortfarande klickar in. 

Den som lever får se...

Så vad händer och sker? Mest allt och ingenting. Det är Crossfit för hela slanten som vanligt. Tävlingar, episka pass, byte av box (!) och personliga rekord. Det är en stor del av livet och jag skulle aldrig vilja ha det på ett annat sätt.

Samtidigt så har Iris och jag gått in i sommarperiod. Arbetsmarknaden stänger sakta men säkert och vi flyttar ut verksamheten då och då för att försöka hålla motivationen uppe. Att coacha något ut i arbete kan väl lika gärna göras på Ramberget...
Vi njuter för fullt av vår lägenhet! Den med balkong perfekt att bara slappa på. Den underbara lilla soffa som blev färdigt precis till min födelsedag med hjälp av mamma är en favorit! 

Idag svischar jag iväg med det tidiga tåget till annan ort. Dagen är fylld med möten och besök och kommer bara rusa iväg. Men det är helt okej för idag har jag och min träningsvärk från hell vilodag och kanske hinner jag fånga de sista strålarna liggandes med en bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback