En paus!

Nu är sista-minuten sillen inlagd och färdig att ta med till svärföräldrarna och Värmland i morgon. 

Vi skulle egentligen åkt direkt efter jobbet idag men det har varit en tuff vecka med mycket förändringar och händelser på jobbet en utmanande vecka på Göta och samtidigt som vi haft Mikaels bror här som inneboende för andra veckan i rad. Det gjorde att jag kände att jag behövde en liten paus och hämta andan. 

Så istället för att rusa till tåget jag tog en tidig dag, träffade Mikael på stan för en lunch och sen gick vi hem bara han och jag. Kvällen har tillbringats i soffan framför en gammal klassiker på Tv:n. Ibland är det skönt att bara få vara...

Årets sill blev med fläder, äpple och citron. Hoppas på att den ska smaka! 
Låt det bli midsommar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback