Ut på havet!

Svårt att hitta uppkoppling som håller för att skriva på bloggen här på Boracay. Nu hittade jag ett så ska försöka få iväg några inlägg...

I helgen hyrde vi segelbåt i några timmar för att se oss omkring. När vinden tog tag i seglen kom jag på att jag aldrig seglat förut i mitt liv. Väl ute på öppet hav blev vågorna lite väl höga så då gällde det att hålla fast sig och pulsen var på max. 

Vi gick i land på en liten närliggande ö som hade grottor man kan simma i. Det regnade och blåste dock för mycket när vi var där så vi fick nöja oss med att promenera runt och titta.



Väl tillbaka på Boracay var vi helt slut. Det tär att vara ute på havet : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback