Vagnhallen och jag

Skrev ett inlägg i veckan om min träningssvacka men hann inte riktigt klart och la den i utkorgen. Åkte till Vagnhallen och gjorde ett av mina bästa pass på länge. Det är inte så att jag inte går och tränar, för träningssuget är det inget fel på. Men byte av box har fått mig att inse många saker. Brottas känslomässigt med det faktum att jag inte är nybörjare längre men ändå så långt efter ibland. Försöker hitta inspiration från alla duktiga medlemmar istället för att känna mig slagen. Så mycket att öva på så många moment kvar.

Men så kör man ett pass med Fredrik och får den bästa coachningen på länge. Slår rekord och når över gränser. Ruset i den stunden är värt allt. Då förstår jag åter igen varför jag lämnade Göta och vad det kan göra med mig. Kanske är hösten 2014 min? 





Kommentarer
Mikael säger:

Grym du är!

2014-08-19 | 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback