Tacksam

Har fått i läxa från jobbet att skriva ner 3 saker varje dag som jag är tacksam över. Det kan vara små, små saker som hänt i vardagen men som ändå gjort skillnad. 

Jag har så himla mycket att vara tacksam över. Jag är på en riktigt bra plats just nu och försöker njuta av det så mycket jag bara orkar. Min läxa påminner mig vad jag ska fokusera på. 

Jag är tacksam över att jag har den finaste mannen i mitt liv. Han ser mig och hela mig varje dag. Han får mig att må bra, puschar mig åt rätt håll och ser till att mitt liv aldrig är tråkigt. Han är den första att berömma mig när jag nått lite längre än innan och får mig att känna mig vacker var eviga dag. 

Ibland undrar jag vad vore jag utan dig? 
Puss älskling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback