Teknik och loppisfynd.

Hösten har kommit på riktigt, de klarblå dagarna är över och ersatt med regn, rusk och Simone. Känns som vi kommit in i ett mellanläge på jobbet. Semesterns utvilade ansikten och tålamodsfyllda medarbetare är ett minne blott. Det är längesedan sista semestern och relativt långt kvar till nästa.

Men mitt i allt detta fick jag lite miljöombyte när jag tillbringade början av veckan på en praktikuppstart på ett teknikföretag. Det var jag och sånt här i två dagar: 
Inte riktigt min avdelning kanske men efter två hela dagar tror jag att datanörd kan komma upp på CV:t! Kan det mesta om komponenter, kretskort och kortslutning numera! Men om jag ska vara ärlig så var det allt skönt att vara tillbaka på kontoret idag utan all teknik. Miljöombyte i all ära men jag tar trötta medarbetare varje dag om jag måste välja. 

Hann med ett loppibesök på Erikshjälpen som låg på vägen till praktiken och hittade den här! Lite dyr kanske men hade inte hjärta att lämna kvar den. Funderar på om bilden går att måla över med porslinfärg och var den ska hänga i mitt nya kök : ) 

Eller ska jag behålla bilden tro..?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback