Lite häng!

Var lagom bakis igår efter drinkkvällen med tjejerna. Slappade hela förmiddagen och åkte sedan in till stan för en kväll som skulle visa sig bli helt perfekt. Hade kommit över två biljetter till Al Pitcher som är min absoluta favorit bland stans up så tog med mig Marie till Folkteatern. Innan möttes vi dock upp för en burgare på Burgerson som satt där den skulle. Så mätta och belåtna tränade vi sedan musklerna i 1 timma 20 min dubbelvikt i skratt! 




Efter showen var ju klockan bara barnet så Terre dök upp och vi styrde mot Björns bar. Detta är ett ställe jag velat gå till sedan innan vi flyttade till Stockholm så känns som att det var på tiden. Ett glas riktigt gott vin och en plocktallrik med två av de bästa. Åkte hem och la mig med ett leende på läpparna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback