Sommar i sinne

Jag tror sommaren har kommit. Inte för att vädergubben sagt det eller kalendern visar att vi befinner oss i en sommarmånad utan mer för att det känns så. Tiden sedan Barcelona har fyllts med sangria, god mat, fina vänner, picknick i parker, vin i kvällssol, lunchraster i solsken, träning i linne, grillat till middag och sköna stunder.

Denna vecka har jag inte tillbringat en enda kväll hemma utan ute på vift var eviga dag. Jag sover mindre och gör mer. Man skulle tro att sommaren skulle få mig att orka i all evighet men det gör den tyvärr inte. Så efter en vecka med hård träning, mycket vin och trevligt umgänge kom jag till fredag och gav upp. Ikväll är det jag, Ben och Jerry som ligger i soffan och latar oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback