Crossfit 2013

Igår var det dags för årets första pass och det var någon som var både nervös och fylld med ångest. Sist jag satte min fot i boxen var säkert 3 veckor sedan och det är alltid jobbigt att komma tillbaka. Men det gick fint fast jag kände av pausen i kroppen. Idag känns det allt annat än fint då jag rör mig som en 90-åring : )

Har så mycket jag vill åstadkomma med min träning och är sjukt taggad. Har ju haft målet att kunna göra en chin ganska länge nu och med gårdagens pass i ryggen känner jag att vägen är lång att vandra. Men att ta mig ut till Almedal MINST 3 gånger i veckan och inte vara så feg på passen är mitt primära och viktigaste mål. Allt annat får komma när det kommer. Men please Gud, låt mig få magmuskler till sommaren..! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback