Symaskinen & Jag

Jag fick en symaskin av min mamma i julklapp som bara stått där och påmint mig om att min skapande ådra inte blivit underhållen. Men som tur vad döptes Filip förra helgen och det fick mig att sätta igång. För fösta gången i mitt liv gjorde jag någonting helt själv från start till slut som jag själv tyckte var fint (fick lite stöd i slutet men tar ändå helt åt mig äran!). Var faktiskt mäktigt stolt över mig själv då jag har en del katastrofprojekt bakom mig från tiden då jag lånade mammas maskin i tonåren. Har inte visat några bilder då jag är så pass djärv och tror att jag ska lyckas även en andra gång. I helgen fyller Olle 1 år och maskinen går åter igen varm på Olshammarsgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback