Lördagskväll i min ensamhet

Igår begav sig Mikael iväg för en helg i Stockholm med Jonas och MMA-gala och kvar blev jag i min ensamhet.

En ensamhet jag njuter ganska mycket av ska man väl tillägga! Tycker om att vara själv ibland men för att det inte skulle bli för mycket åkte jag till Marie på förmiddagen till ett bord fyllt med fler paleokakor än jag någonsin sett på en och samma gång. Fick även passa på att krama Filip lite extra mycket och han är så go lillkillen att man bara vill försöka smuggla med honom hem : )

Sen gick jag och fixade gomiddag till mig själv innan jag landade i soffan med ett glas vin och en riktig tjejfilm. Dagen och kvällen kunde inte bli bättre!


Kommentarer
Tess säger:

Filip tycker att tant Cicci är väldigt go också! :) . Puss och kram vännen

2013-04-07 | 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback