Längesedan

Var ett tag sedan jag var här och det är inte alls mitt fel utan blogg.se som vägrar ge med sig. Helgen har passerat och det var fin! Resumé kommer...

Idag är jag bakis. Sitter i soffan i pyjamas och dricker pulverkaffe i hopp om att mitt huvud ska återhämta sig. Jag är ju inte bakis på riktigt då det är tisdag men i morse gick jag upp 04.20 för att åka ut till en praktikplats med lite andra arbetstider än vad jag är van vid (vad gör man inte för sina deltagare). Har inget emot att gå upp tidigt men 04.20 är lite väl även för mig. Usch, blir helt groggy av att vända på dygnet så. Som tur är så dröjer en tid till nästa gång och då funderar jag på att lotta med arbetskollegorna för att slippa åka.

Nu väntar jag på Mikael och hoppas att han ska pigga upp mig lite. Klockan är ju bara 14.30 så halva dagen återstår, kan vara det som är fördelen med att gå upp mitt i natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback