Flyt på Iris

Mitt jobb är helt klart en komplex historia. Det är människor, öden och livssituationer som styr och gör att det kan ibland vara helt utan struktur och fasta ramar. Att vara flexibel har fått en helt annan betydelse och jobbet i sig har varit en otrolig utmaning för mig där jag har stundtals känt mig lite vilsen.

Men så kommer veckor som denna. När man får besöka fantastiska och unika arbetsplatser, man möter människor som ser dövhet som en möjlighet istället för ett hinder. Man får samtala med någon som är modig nog att prova och som ger människor en chans i livet. All förberedelse, alla samtal och negativa besked bleknar när man plötsligt får ett ja!

Fick möjlighet att avsluta min fredag med att flera pusselbitar bara plötsligt föll på plats. Så just idag tycker jag att mitt jobb som coach på Iris Hadar är underbart. : ) Hoppas ni andra där ute har en lika fin dag som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback