Fyra vackra på besök

Kvällen kom och med den fyra vackra damer på middag. Allt gick jättebra med maten och jag fick lite hintar under kvällen att de var nöjda : ) Jag gillar verkligen att ha folk hemma men har alldeles för lite självförtroende i köket, dock tyckte även jag att jag gjort bra ifrån mig denna gång. Middagen började med en het räkcocktail med chili, mango, lime och koriander (recept från lisasgodbitar) sen kom en indisk historia som är från min vän Marias recept och avslutades med chokladpannakotta toppad med vispad grädde, rostade hasselnötter, havssalt och lite olivolja (recept made by mary). Till det serverades ett gott vin som en mycket karismatisk man valde ut till mig på systemet. Sen tog vi några mousserande mojitos och som jag blev tipsade om förra helgen när jag var i Stockholm. Vi toppade det hela med massa umgänge, skratt och planer på en "vi fyller 30 år resa"
 
Helt underbar kväll, ni är mig så kär mina vänner! Det var detta jag flyttade hem igen för : )
 

Kommentarer
lisa säger:

Kasta bort det dåliga självförtroende långt bort =)! Kramar

2012-10-21 | 09:39:08
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback