Nordritt

Idag var det äntligen dags för pappa att få sin julklapp som jag gav honom förra året, en ridtur på nordsvenskar. Det finns nämligen en liten hästgård i närheten av pappa som jag följt med Terre och ridit en gång för några år sedan och det tyckte jag skulle passa min lagom äventyrliga far. Så idag har jag, Mikael, pappa och Annelie skumpat runt på dessa helt underbara djur hela dagen.

 

Mikael med sin Benson (en aning nervös inför för debuten)

Pappa på Blixten

Hela gänget

Min polle Triol tuggandes på pinne (matvrak!)

Fika i skogen

Mikael " Lucky Luke" Rangfeldt

Tack Pia på Nordritt och alla som var med för en hejdundrans trevlig dag!


Kommentarer
anneli säger:

Vad härligt det ser ut! :) Och min son på en häst?! Det ser ut som om han är van.:)<3

2012-05-20 | 08:46:41
Cicci säger:

Han var himla duktig! : ) Lite smått skräckslagen i början när hans häst bara gick bakåt men sen var det full galopp!

2012-05-20 | 10:21:16
Tess säger:

Red han på en häst?! Eller såg jag fel? =P

2012-05-20 | 11:57:53
Bloggadress: http://lillarange.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback