Heldag med mig!

img_5193 (MMS)

I dag är Mikael är iväg på svensexa för Thuna som gifter sig om två veckor och jag gör stan på egen hand. Fick i och för sig sällskap till lunch då jag mötte upp Malin och Emil innan jag drog vidare för lite shopping. Nu tar jag och mina påsar en frappe och vilar benen. Att vara ensam ibland är något som jag lärt mig att uppskatta mycket sedan jag flyttade hit. Det har kanske kommit naturligt då jag inte har lika många vänner att ringa här men inget som blivit så ofta att det stört mig. Idag ska jag dock göra något som jag känner mig lite kluven till (och aldrig gjort förrut). Jag ska gå på bio själv : ) Sprang förbi SF på väg till fiket och av någon anledning klev jag in och köpte en biljett till en riktig Cicci film (Älska mig igen). Kände att det inte behövdes sällskap just idag och jag tror det är en styrka att kunna göra saker själv ibland. Dessutom behöver jag inte dela mitt biogodis med någon : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback