.

img_5359 (MMS)

Vilken tankeställare! Jag körde mina 4 % med min nya PT Paul idag och känslan efteråt var darrig och spyfärdig. Det hela gick mycket bra till en början och var olikt de andra PT pass jag kört med Eric. Paul har mer helhetstänk och var otroligt duktig på att läsa av min kropp och se vilka brister jag bär på. Det hela avslutades med lite Tabata Run vilket var orsaken till att mitt tidigare mellanmål nästa kom upp. 15 km/h på bandet i 20 sek, 10 sek vila x 8. Kände under tiden att det här klarar jag, inga problem. Väl inne i omklädningsrummet efteråt var känslan lite annorlunda. Men nu väl hemma i soffan med måndagstacos i magen är jag mycket nöjd med mina 4 % investering idag! Vad har ni tränat denna måndag?


Kommentarer
Marie säger:

Riktigt bra jobbat vännen! Kul att du hittat en ny pt som verkar bra med. Nu kör vi gärnet vännen, vi kommer vara så snygga i sommar som vi aldrig vart förr :) saknar dig. PoK

2012-03-19 | 20:53:15
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/
lisasgodbitar.se säger:

Kloka ord! Här blev det helkroppspass hemma, nya "favvo" övningen är armhävningar med ena handen på hantel för att skapa obalande...joo tack för den =) kram

2012-03-19 | 21:42:10
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
Tess säger:

Vilka duktiga vänner jag har! Kärlek till er

2012-03-19 | 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback