Anställ mig!

img_2087 (MMS)

Sökte mitt första jobb i Göteborg i går så nu är bollen i rullning. Inget ont som för något gott med sig. Beslutet från Manilla gav mig en spark i baken och plötsligt var det där CV:t skrivet som bara känns omöjligt förut. Brukar tycka att det personliga brevet är pest när jag måste skryta om mig själv men kom på så himla massa grymt bra saker om mig själv att fritidsintressen och annat inte fick plats. Kanske Stockholm har gett mig lite skinn på näsan! Tog skolfotot också där jag ser sådär utomordentligt käck och trevlig ut så det här fixar sig. Kan ni inte bara se framför er hur jag sitter där med mitt enorma leende och svarar i mitt headset? : )


Kommentarer
Rebecka säger:

Jag skulle anställt dig direkt <3

2012-03-16 | 07:40:20
anneli säger:

Me too :) Kram

2012-03-16 | 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback