Stolt

img_2558 (MMS)

Idag när jag satt och åt mellanmål för mig själv fick jag syn på ett självporträtt som en av mina elever gjort. När jag såg att denna lilla härliga 6-åring har ritat dit sina hörapparater på öronen blev jag lycklig och en liten tår kom. Jag tolkar det som att jag gjort min del av jobbet. Jag skickar iväg 7 små individer till första klass som har personlighet och självförtroende så att det räcker för en god start.   Vår lägenhet är uppsagd, vår hyresgäst i Göteborg är meddelad. Jag tror det är någon som börjar få lite flytta-hem-och-lämna mina-barn-feber! : )


Kommentarer
Terre säger:

Såklart att du gjort ett bra jobb vännen!

Får oxå en liten tår i ögat, för nu äntligen är du snart hemma igen!!

2012-06-06 | 21:52:56
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se/
Cicci säger:

<3 och jag längtar!

2012-06-07 | 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback