Mig på print

img_8020 (MMS)

Josefin Bergqvist är en tjej jag skrivit om tidigare som förut jobbade på Manilla men nu är nyexad fotograf. Förra veckan skickade hon ut på Facebook och frågade om någon ville stå modell för hennes nästa projekt. Jag hojta till snabbt som attan och har nu blivit utvald att bli fotad : ) Josefin ska göra en serie som heter Portrait 2. Meningen är att hon skall porträttera mig i en ansiktbild och en helkroppsbild och dessa två ska gestalta vem jag är. Jag är så förväntansfull då jag länge velat få tillfälle att ta ett fint kort av mig själv. Jag tänkte kortet skulle visa mitt stockholmska jag så får jag det som ett minne av min tid här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback