Familjen Högström Armijo


När man träffar någon som man blir kär i så brukar det komma med ett litet paket. Denna personens familj. För över tio år sedan så träffade jag en kille som har en underbar liten familj som med tiden blev som min egen. Det var familjen Högström Armijo. När kärleken sedan tog slut så skiljdes jag även ofrivilligt från min extrafamilj och vi sågs allt mer sällan. Jag hade ett särskilt nära förhållande till min fd. svärmor Iréne som jag höll väldigt kär och jag har tänkt mycket på henne genom åren. Igår tog jag tåget till Uppsala för att träffa dem igen : ) Det var som att tiden stått stilla när jag klev in i deras lägenhet där allt var som förr (förutom lillasyster Anna som inte är så liten längre...). Vi gick på stan, fikade och åt en lång underbart god middag innan jag åkte hem igen. Full av minnen och varm om hjärtat för dessa fina människor som jag saknat så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback