Banan på Gärdet

img_3674 (MMS)

Igår dumpade jag Mikael (eller var det tvärtom? EM...) för att möta upp en tjej jag önskar jag träffade oftare! Sofie bjöd in på grillning på Gärdet där vi skvallrade tills luften gick ur oss (hon jobbade på Manilla förut) drack vin och grillade bananer med choklad tills solen gick ner och vi blev till isbitar. Träffade även en av Sofies kompisar som precis som jag ska lämna Stockholm och flytta hem till Göteborg och fick tillfälle att diskutera tjusningen med just detta! : ) En mycket trevlig kväll!


Kommentarer
Sofia säger:

Tack fina du!! Tycker också att de är väldigt fina ;)

Sjalarna har jag sytt om, de var min sjal från början men gjorde om den till tjejerna istället. Miss U!!

2012-06-09 | 20:54:07
sara's hemligheter - att överleva våldtäkt säger:

Hej! Vad har du för planer för sommaren? :) själv har jag inga alls så behöver lite tips!



Svara i dethär inlägget;

http://sarashemligheter.blogg.se/2012/june/vad-ska-ni-gora-i-sommar.html#comment

2012-06-10 | 09:21:06
Bloggadress: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback