Vårt nya gamla hem

När vi åkte till Stockholm trodde vi nog att vi skulle köpa något nytt när vi väl skulle flytta hem igen. Nu blir det inte riktigt så på en gång utan vårt gamla hem i Backa ska bli vårt nya. Jag önskar kunna ändra lite där hemma för att känna att det ändå blir en start på något nytt och letar inspiration dagarna i ända...
 
Jag älskar när det är lite blandad stil med mycket, mycket personlighet och charm. DIY slår märkesgrejer med hästlängder i min värld och det vill jag fylla mitt nya hem med!
 
Samtliga bilder är tagna från pinterest
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
anneli säger:

Kom upp till Värmland!:) Kram

Svar: Jag ska! Så snabbt jag bara kan : ) Längtar!
Cicci

2012-08-01 | 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback