Älskade älskade stad!

Klockan 15.30 kramade jag alla extra hårt och loggade ut från Manilla, sen drog jag, Kina och Anna från köket till Långholmen för att fira in semestern. Med thaimat och ispåse full med vin och cider satt vi sedan och pratade tills solen gick ner över Kungsholmen. På väg hem gick vi förbi Lasse i parken där Cookies n Beans hade en liten kvällsspelning. När jag stod där, lite småberusad i den lagom varma sommarkvällen och lyssnade blev jag nästan lite rörd, jag älskar den här staden ända in i märgen! När jag sedan hoppade på tunnelbanan och hamnade brevid ett gäng som sjung hela vägen hem och fick halva vagnen att tona upp till Wild world kunde jag inte sluta le : ) Nu börjar min sommar!
 
 
Lite smyglyssnande på Cookies n Beans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback