Bästa tipset

img_9019 (MMS)

När jag flyttade hit frågade jag nästan alla människor jag träffade vad deras favoritställe är här i Stockholm. Någon av alla dessa personer namngav inte ett fik en plats eller park utan sa att hennes favoritgrej är att gå till Hötorget precis när alla frukt och blomsterstånd håller på att stänga. Då kan man fynda riktigt fina snittblommor för några kronor som sedan förgyller ens hem. I lördags lyckades vi vara på plats just när detta hände och jag köpte två buntar lila tulpaner och en med underbara ljusrosa rosor för 50:-. Tulpanerna är på sista versen men rosorna som står utplacerade i små vaser är fortfarande jättefina!


Kommentarer
Marie säger:

Helt underbart med snittblommor. För 50kr?! Galet, riktigt bra fynd

2012-01-20 | 05:38:34
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback