På språng!

Jag har fått nytt jobb! : ) Har inte direkt sökt efter något nytt men detta föll liksom bara ner (efter lite tips och uppmuntran, tack Carro!). Har inte känt att jag hittat rätt på Lillekärrskolan och mina arbetsuppgifter blev kanske inte riktigt som jag trodde när jag först tackade ja i somras. Så jag sökte detta och plötsligt hade jag sagt upp mig... Därför känns det extra spännande och ganska nervöst att jag nu åter igen ska ut och prova något nytt.

Så den 7 januari klivet jag in på Iris Hadar som jobbcoach för döva som behöver stöd och hjälp att få komma ut i arbetslivet. : )


Kommentarer
carro säger:

Woho! Jag är så stolt! Och nöjd över att du gör som jag vill, hehe. Du kommer bli kanon! Jobb på skola får du ju igen om du skulle ångra dig. KRAM

2012-12-14 | 14:15:02
Cicci säger:

Jag är så glad att jag gör som Carro vill också! Känns helt rätt än så länge (har ju inte börjat än...) Ta åt dig en del av äran! KRAM!

2012-12-15 | 20:19:44
Mona säger:

Gratulere med ny jobb:)

2012-12-16 | 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback