Ny - gammal blogg...

Har bestämt mig för att behålla min gamla adress då jag inte orkar föra över hela bloggen på en ny och inte vill förlora min historia i Stockholm. Så jag fortsätter här men håller på att försöka fixa till sidan lite så att den passar bättre till min nya start här i Göteborg. Men mellan nytt jobb, ny träningskurs, sömn och eviga matlådor för att orka med så finns det inte så mycklet tid över...
 
Lovar att försöka hinna klart till helgen och börja blogga som vanligt nästa vecka! Så fram tills dess får ni nöja er med en trasmatta... : )
 
Kram på er så länge!

Kommentarer
Cilla säger:

Härligt att du stannar i bloggvärlden! ;)
Fast nu när du är tillbaka i stan så får vi allt försöka ses.
KRAM!

2012-08-10 | 12:25:29
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Cilla säger:

Härligt att du stannar i bloggvärlden! ;)
Fast nu när du är tillbaka i stan så får vi allt försöka ses.
KRAM!

2012-08-10 | 12:25:51
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Linda säger:

Åh vad roligt att kunna följa dig igen, skulle vara kul att ses någon dag nu när du är hemma. Ta hand om dig
Kram

2012-08-10 | 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback