Middag och klänningsbekymmer

Blev lite spontaninbjuden på middag hos fina Tess idag, älskar när det händer och att jag numera faktiskt kan säga ja till inbjudan! Var jättemysigt med god mat och livliga diskussioner om allt från ammning, barnafödsel till lägenhetsköp och lån.
 
 
Annars bara vardagen rusar fram. Till helgen ska vi gå på bröllop och jag känner att jag inte hunnit ladda så mycket än. Har haft stora problem med mitt klädval då jag ganska tidigt köpte en klänning som nu inte kan användas på grund av alla blåmärken och skrapsår som Crossfiten ger mig : ) Jag ser helt enkelt inte klok ut från knäna och ner och då det är omöjligt att hitta något fint nu i ett mellating av rea och höstkläder så sitter jag i knipa. Idag köpte jag dessutom ett dyrt läppstift som skulle hotta till ett av mina klänningsalternativ och jag såg ut som en häxa när jag väl kom hem och prova det. Skit! Men det löser sig och jag har bestämt mig att i morgon efter träningen så är det bröllopsmood all in så att allt känns rätt när jag vaknar på lördagmorgon!
 
Problem, problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback