Hemma igen...

Så var vi hemflyttade. Alla frågar hur det känns men jag känner nästan ingenting alls. Jag hade nog förväntat mig en massa känslor men det känns bara konstigt bekant och...ingenting. Allt satte fart med sån himla hastighet när vi väl kom Göteborg. Hann bara innanför dörren innan jag drog iväg på middag med tjejerna, sen var det storhandling, uppackning, möhippa för Sofia : ) och plötsligt var måndagen här och jag skulle börja jobba. 
 
Och det är det som jag gjort sedan dess. Försökt jobba in mig så gått det går på min nya arbetsplats Lillekärrskolan (vilket går ok, bättre och bättre för varje dag) och tränat. Körde ju mitt första crossfitpass för en vecka sedan. Är helt såld! : ) Crossfit Göta är verkligen ett simpelt ställe men stämningen, gemenskapen och tränarna är helt suveräna!
 
Det som jag inte alls hinner med är att bo in mig. Vill fixa och måla om här hemma men tiden finns inte. Ska nog lita på min kära man och låta honom göra det i veckan så att det kommer igång... Har i allafall redan hunnit med en tur på loppis och gjort lite fynd. Bilder kommer så framöver.
 
Så länge får ni glädjen att skåda mitt fina Crossfitgäng:
 
 
 
Dagens wod förra veckan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback