Jävla träningssug

img_0095 (MMS)

Har haft en sån djup svacka. Träningssuget finns inte där och jag vill inget hellre än att bara åka hem efter jobbet. Vilket jag också har gjort allt för många gånger det senaste. Har inte vetat hur jag ska hitta tillbaka till den härliga känslan som fick mig lova att träna 5 gånger i veckan. Stressat upp mig över onödiga saker och haft mer dåligt samvete än jag kunnat hantera. Men idag gick jag på mitt favoritpass med Paul på SATS. Hans upplägg på Crosstraining är av den bästa sorten som får kroppen att skrika. Helt plötsligt känns allt lite bättre igen... : ) Håller krampaktigt kvar i den känslan och hoppas att den finns kvar i morgon när jag ska upp 5.30 för att hinna springa innan jobbet.


Kommentarer
lisa säger:

Kan man vara träningssugen 5.30? Berätta hur isåfall =)

2012-04-12 | 13:40:37
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
Cicci säger:

Träningssug fanns inte men när jag sprang sista stegen i skogen och Manillaskolan siktade mellan träden medens regnet duggade svalkande i ansiktet, då kom känslan av att det var värt det! Det är nog den känslan jag saknat på det sista : )

2012-04-12 | 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback