2012 års tredje utmaning!

Tiden för min andra utmaning har inte gått ut än men den är ändå över. Någonting hände den här utmaningen som gjorde att varje gång jag tänkte på att jag måste träna så blev allt lite jobbigt. Jag tappade motivationen och den härliga känsla som hade hängt med från januari och februari. Köpte PT timmar i hopp om att tända gnistan igen men det blev bara värre när jag fick två träningupplägg som jag säkert väl behöver men som inte ger mig någon glädje. Det var då jag förstod att det var precis det jag saknade. Träningsglädje. Så för att kunna rädda hela situationen så har jag bestämt mig för att skita i sista veckan och börja på ny kula. Jag har ett mål på toppen av min lista som betyder allt dessa 6 veckor. Det är att ha ROLIGT. Alla måsten om att följa scheman och gå på pass som är bra för mig är borta. Jag ska bara göra sånt som jag tycker är roligt i träningsväg. Känns himla bra : )

  • HA ROLIGT!
  • Träna så många gånger som du tycker är roligt!
  • Gå på många av dina favoritpass!

 

Nu kör vi! : D


Kommentarer
lisa säger:

Ha kul!!! Har man inte det så lägger man av. Kram

2012-04-24 | 16:55:52
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
carro säger:

Bra beslut!

2012-04-27 | 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback