Tre

img_1010 (MMS)

Vi fick en fin överraskning när vi flyttade hit till Enskede. Här fungerar nämligen inte våra mobiler eftersom vi gjort det otroligt illa beslutet att skriva ett abonnemang med tre. Jag kan alltså varken surfa eller prata i min telefon på ett vettigt sätt i mitt bostadsområde (vi bor 10 min från Stockholm central). Idag råkade jag gå förbi ett sånt litet stånd där två unga killar från just tre stod och försökte värva medlemmar. En av killarna frågade snällt om han fick störa med en fråga. Han kunde ju såklart inte veta att jag är Sveriges mest missnöjda kund och att jag bokstavligt talat skulle explodera av en simpel fråga. Man kan säga att det var en del svordomar inblandat och att det hela slutade med att han var aningen blekare i ansiktet när han gick tillbaka och gömde sig bak sin lilla disk. Tre kör just nu "Sveriges nöjdaste kunder" som sin kampanj. Är ni ett litet skämt..? Så om ni ser symbolen här ovan så råder jag er att springa åt motsatt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback