Hem! <3

img_2378 (MMS)

Här var jag kär i dig och Stockholm! Tror inte resan hem till Göteborg kunde komma mer lägligt. Hemlängtan slog till så plötsligt i veckan så jag var verkligen inte beredd. Det var ett tag sedan jag kände den typ av hemlängtan som får en att fundera på vad jag gör här borta. Små saker som gjort att den där "jag älskar Stockholm-jag kan göra vad jag vill-livet är härligt" känslan som funnits hela sommaren inte fanns där längre. Tror det är för att vardagen är här och starten på terminen med de nya barnen gör att jag inte orkat någonting. Sen så är det väl självklart att man inte kan gå runt och vara berusad på livet varje dag, eller är ni det? Vad jag vet är att jag ska krama om mina fina vänner extra hårt i morgon. Jag har saknat er! Och att det extra fina med helgen som kommer är att Mikael ska med hem <3


Kommentarer
Marie säger:

O jag har saknat dig min underbara vän. Så i morgon blir det kramkalas <3

2011-09-02 | 19:17:24
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/
Tess säger:

Välkommen hem fina du, vi har saknat dig!!

Och kan kramas hela kvällen om du vill.. =)

puss

2011-09-03 | 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback