Allt på en gång!

Bloggandet går inget vidare, är fullt upptagen med att leva...

Här kommer dock hela helgen på en och samma gång!

I fredags efter att jag kommit hem från Göteborg tog jag mig ut på Djurgården och Manilla för en liten spontan personelfest för oss på fritids. Vi var en liten stadig skara som startade med att grilla...

...för att sen ha en liten rundpingisturnering, det är ju självklart när man ändå är på fritids...!

Nu ska vi leka! Petur ställer upp som lekledare och vi kör den konstigaste leken ever...

Papplådan såg från början ut som på bilden ovan och uppdraget var att få den att lyfta från marken med tänderna. Man fick inte nudda golvet med annat än fötter och huvud och efter hand så rivs kartongen mindre och mindre tills det är bara botten kvar... Jag är vigare än jag trodde och lyckades komma ner till botten med Denise och Terje men där tog det stopp. Terje dock var duktigt på att slicka upp den från golvet =)

 

Det blev en blöt kväll med vidareutgång på Söder för en natt på dansgolvet. Tyvärr dog mobilen men jag har ett minne av att fritidskameran hände med ut. Ska bli spännande att se de bilderna i morgon...

 

Igår var jag fullt upptagen med att vara sliten och bakis från i fredags men jag gjorde det allra bästa av det. Gick en kort stund på Enskedes familjedag med loppis och trädgårdsfika innan jag och Mikael delade på en pizza ute på gräsmattan. Sen låg jag kvar där i flera timmar, läste min bok, njöt av värmen och somnade då och då. Helt underbar förmiddag!

På kvällen väntade trippeldate hos Natally i Hökarängen. Jag har ju nämt tidigare att jag ibland går på nätdate =) Låter mycket värre än det är, hittade en sida på internet med folk som precis som jag flyttat hit eller av annan orsak inte känner så mycket folk i Stockholm. Så ibland träffar jag vildt främmande människor och hänger. Några gånger blir det lustigt men oftast väldigt roligt! Natally har jag varit och fikat med tidigare och igår bjöd hon in på middag med två andra tjejer. Maten var god och vi satt och pratade till sent på kvällen

 

Idag har jag tagit igen allt som inte blivit gjort i veckan. Tvättat, städat, skrubbat och handlat massa mat. Nu doftar det nybakat knäckebröd och jag är rado för sängen! Det var den helgen det...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback