Solsken & vattenkrig

img_3244 (MMS)

Kriget är igång! Vågar man gå till jobbet i morgon? =) På vintern när det är mörkt och kallt och man måste ut och rastvakta i november så är det inte alltid skitkul. Då kommer tankarna på om man ska göra ett karriärombyte. Men nu när solen skiner och det är 18 grader så gnäller man inte lika mycket. Just nu njuter jag av mitt jobb. Att kunna släppa allt för att ta en promenad i solen med dessa små individer. Då är det inte fy skam att jobba med ungar... Att jobba med Gülcan som insisterar på att hälla vatten på en när man ligger och tar det lugnt på fotbollsplan är en annan sak! =) Men hämnden är ljuv...


Kommentarer
Anonym säger:

Haha.. jag är imponerad av dig att du har bra tålamod med mig! ; ) jag är så glad att ha dig på jobbet och tack för att du finns! : )

2011-05-12 | 19:41:49
Gülcan säger:

Ojoj, jag glömde att skriva mitt namn. Mitt namn är Gülcan : )

2011-05-12 | 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback