Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag är väl medveten om att man ska inte ångra saker i livet men jag vet inte om jag är född med den förmågan. Har en tendens att älta saker lite...

Men jag ska nu göra ett försök och vända på det hela.

Detta ångrar jag inte...

Jag ångrar inte att vi faktiskt har gått på vår känsla och tackat nej till 2 lägenheter som vi fått från det att vi flyttat hit. Nu ska jag få bo jättefint i Gamla Enskede och inte ute i Hässelby med brandgula soffor...

Jag ångrar inte att jag köpte jordgubbar i affären idag, det ska bli så himla gott att äta årets första fast de är genmanipulerade...

Jag ångrar inte att jag tog den där kvällskursen med teckenspråk för ca 7 år sedan. Vilken underbar förmåga jag har idag!

Jag ångrar inte att jag lät en allt för ung, ganska blyg kille komma på besök en vinterdag för vad som känns som en evighet sedan...

Jag ångrar inte att jag flyttade hit till Stockholm...

Jag ångrar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback