Dag 16 – Min första kyss

Min första kyss fick jag av min bästa vän Johan på hans landställe. Vi satt och tittade på Tv där det för tillfället uspelade sig en tungkyss och detta tyckte han att vi absolut skulle prova. Det var inte så att han frågade först utan han satte sig helt enkelt på mig och körde sitt egna race. Det flera år innan jag kysste någon igen och jag vet inte om det har med att göra att min motvilliga debut var ganska tidig eller om jag hade blivit avskräckt... Haha!

Faktum är att just kyssen var inte den sak som påverkade mig som mest den dagen utan en helt annan händelse som sedan jagat mig genom livet. De hade ingen riktig toalett utan bara ett utedass och efter en stund så var jag tvungen att kissa. Då smet min fina vän Johan iväg och plockade ett långt grässtrå. Medan jag satt där och kissade så stack han upp stråt och killade mig i rumpan vilket har gjort att jag än idag har svårt för utedass... =)

Johan står först från vänster i mittenraden.

Vi var som ett från väldigt tidigt ålder och jag minns att han brukade rymma från dagis för att vara med mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback