Dag 14 – Det här får mig att gråta

Det hade nog varit lättare att skriva upp vad som inte får mig att gråta. Är otroligt känslig för andra människors känslor så ser jag andra gråta (eller hör) så börjat tårarna rinna. Har dessutom väldigt svårt för att själv berätta roliga saker för av någon anledning grinar jag även av det...

Men saker som helt klart sätter igång mina tårkanaler är:

Barnafödsel
Idrottshändelser (dock ej fotboll har jag märkt...)
Folk som håller tal
Oprah eller andra typ av sliskig amerikans TV
Naturprogram
Allt som har med människor som har funktionsnedsättningar

Det här är ett av mina favoritklipp som jag tittar på ofta. Det får mig att tänka på att allt är möjligt och har man rätt inställning går allt. Den får mig dessutom alltid att gråta...



Kommentarer
carro säger:

Men cicci! Varför berättade du inte detta innan jag och Mikael höll vårt fantastiska tal!? Det måste ju blivit värsta prövningen för dig, med tanke på hur känslosamt talet var... :)

2011-03-24 | 18:46:09
Cicci säger:

Ja, servar en jäkla pers men jag fick bita ihop för att inte sabba hela grejen. Ni hade ju planerat detta så länge så detsamma ju inget annat att göra... =)

2011-03-30 | 06:56:32
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback