Fläderblom

img_4188 (MMS)

Min favoritsaft är fläderblom och just nu sprider sig denna ljuvliga blomma runt hela min arbetsplats. Så idag gick jag ut och plockade två hinkar fulla som räckte till fyra liter saft. Två liter till fritids och midsommarfesten på torsdag med barnen, en som present till en fin familj jag snart ska träffa och en liter att frysa in och ha i vinet i sommar! Om tre dagar får jag äntligen prova min första hemmagjorda saft! Här kommer receptet Linda! (Fast jag drog ner på sockret en del) http://sotasaker.com/fladervader/ En av mina favoritbloggar dessutom!


Kommentarer
Linda säger:

Åh vad gott detta är min favvo me ...kan du inte dela med dig av receptet=)....Hoppas allt är bra med er annars? Kram kram*

2011-06-21 | 10:15:16
Linda säger:

Åh tack =)....såg ju super lätt ut att göra härligt!!

Kram*

2011-06-22 | 11:14:04
Cicci säger:

Det var superenkelt. Prova du! =) kram!

2011-06-22 | 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback