Långhelg!

Hej alla fina!

Kom på att jag lämnade er med ett deppigt inlägg om mitt kaotiska liv här i Stockholm och sen föll bloggen i glömska. Men det är ingen fara på taket! Jag drog till Göteborg för att ladda batterierna, fundera på vad som är viktigt här i livet och återkom till Stockholm i lördags som en ny människa (fast lite sjuk, suck!) Sen har jag försökt att mobilblogga men det har inte fungerat därför har det nu varit tyst här ett tag...

Men helgen har varit underbar som alltid! =) Först hemma i Götet där jag fick en dag med pappa, lite med mamma och en snabbis med tjejerna. Dessutom bestämde sig Mikael för att hänga med i sista minuten, dubbel lycka! ♥ Väl hemma i Stockholm igen har vi varit på stan och mött upp gamla vänner på ett glas i lördagskväll (med mig i feberdvala) och sen grillkväll igår med nästan hela Säfflegänget här i Enskede. Var otroligt trevligt så det får göras igen och igen i sommar tycker jag! Idag har jag hängt i Kungsträdgården med Sofie, Kina och Li där det varit proppfullt med folk. Det har ju inte bara varit världens finaste väder utan också "Smaka på Stockholm" som är som en stor matmässa utomhus. Käkade thai och firade Sverige i solen.

Det har varit full rulle med andra ord! Önskar det vore långhelg varje helg... =)

Har inte ett enda kort att visa från tiden som gått och människorna som varit med, fy vad tråkigt! Men bjuder på en av vad jag smaskar på nu medan jag bloggar

Är det sommar tro..? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback