Härliga onsdag!

Har haft en riktigt bra dag idag! Startade den med att åka en timme tidigare till jobbet och sprang ca 6 km på Djurgården med morgonsolen värmande i ansiktet. Var lite tungt i backarna men det hjälpte när jag fick en stor applåd av arbetslaget vid målgång =) Sen åkte vi och badade med ungarna på Kamprametsbadet (en utomhuspool på Gärdet) Det var varmt och skönt och förutom att Ali och Henrik kastade i mig precis när jag torkat (hämden kommer att vara ljuv!) så var utflykten toppen! Att bada med barnen är härligt men sliter på en (de ska ju alla överleva och komma med hem...) men så kan man ju inte klaga när man får sola och bada på arbetstid.

Sen var det lagom soft fram tills stägning innan jag fick hoppat in i duschen och fixat iordning mig för min date på stan. Har kanske inte berättat det men jag har börjat dejta. Idag var jag på min andra och det var mycket lyckat! =) Så min dag avslutades med en fika på Blå porten som är en härlig oas vid Grönan. Fin dag helt enkelt...


(kan ju tilläggas att jag dejtar inte killar utan Mikael och jag kilar fortfarande stadigt, jag är ute på andra typer av äventyr...)

Kommentarer
Marie säger:

Hihi kommer du oxå ha massa dejt skvaller när vi ses nästa gång =)

Saknar dig massor vännen <3

Måste nog ta mig en sväng till sthlm snart så vi kan leka lite.

Puss

2011-06-30 | 07:47:12
Cicci säger:

Ja, det blir nog en del stolpskott innan man hittar rätt så det har jag säkert =) Ja, kom! (fast jag kommer snart hem!)

2011-06-30 | 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback