Grillafton på jobbet


I kväll hade vi avslutning för personalen inför sommarlovet. Manillaskolan bjöd på grillat och vi hade 5 kamp, en väldigt mysig kväll med härliga kollegor! Tror mitt lag var sist för vi fastnade helt på skidorna (fyra pers på samma skidor) Spelade ingen roll att vi räknade och fick hjälp för när jag skulle lyfta på foten för att föra skidan framåt så stod den alltid som fastspikad i marken, snacka om osynkat lag! =)

Men så har alltså första dagen på sommarlovet gått och kan konstatera att det har varit en helskön dag! Tror att sommaren kommer att bli soft med mycket härlig tid med ungarna. Nu hoppas jag bara på fint väder för det gör mitt jobb så mycket lättare..!


Kommentarer
caroline säger:

ett helt läsår avklarat! Det går snabbt det här!

2011-06-14 | 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback