Nu köööör vi..!

Jag och den här killen är ungefär lika starka (jag skämtar inte direkt...) Idag har jag genomlevt mitt förta PT pass på SATS och det gick...bra. Jag stod upp på benen när det var färdigt i alla fall men sen visade det sig att det bara var själva testet för att se alla mina värden... Tänker inte erkänna på internet hur sjukt dåligt tränad jag är men det var ganska illa...Var ju väl medveten om att jag inte har så stora muskler utan mer går runt och bär på annat. Så allt jag kan säga är att fan va bra det här kommer att bli! Om man startar på noll så blir ju resultatet så väldigt upplyftande för när jag väl klarar att göra en riktig armhävning så har jag förbättrat mig 100%!

 

Taggad till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback