Lipstick jungle

Usch, är nere i världens svacka just nu och jag vet inte hur jag ska ta mig upp... Helgen var hemsk så den pratar vi inte om, känner bara för att ligga kvar i sängen med täcket över huvudet och stanna där väldigt länge. Har så mycket som jag går och grubblar på att jag missar de fina sakerna och så ska det ju inte vara... =( Som tur var har jag haft en liten livlina under min mörka tid och det är Lipstick Jungle. En serie som tagit mig med storm och jag totalt förälskat mig i. Tror för att den har lagom mycket intriger men mest av allt för att det är en härlig vacker värld att förlora sig själv i. Alla är vackra, har massa pengar med tjusigt hår och underbara klänningar. Precis vad jag behövt! Min störtsa idol just nu är Lindsay Price och jag önskar att jag också var en liten nätt halvkorean som jobbar som modedesigner. Shit, jag måste nog ta mig ur min bubbla... (funderar till och med på att klippa lugg igen!)

Förlåt Mikael men jag är lite kär...

Kommentarer
Rebecka säger:

Du är bäst som har flyttat till Stockholm och offrat så mycket. Du kommer att komma ur den här svackan och uppskatta allt snart igen, men det är ok att vara ledsen också. Det är alla människor!

Puss på dig!

2011-01-31 | 22:16:14
Cilla säger:

Vi kan svacka ihop nu, och dra varandra upp ur den också. Det går över stumpelumpan!

Tänk.... det är snart London ju! Och Robyn! Poppelipoppelipop...elishopp....

Stor kram!

2011-02-01 | 20:06:17
Bloggadress: http://cillasaxplock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback